EV VE İŞ YERİ SİGORTALARI
Hem ev sahiplerinin, hem de kiracıların yararlanabileceği konutunuz ve dilerseniz içinde yer alan eşyalarınız yangından hırsızlığa ve su baskınına kadar birçok riske karşı uygun fiyatlarla güvence altına alınır.
Yuvam Sigortası
Hem ev sahiplerinin, hem de kiracıların rahatlıkla yararlanabileceği ürünümüz ile konutunuz ve dilerseniz içinde yer alan eşyalarınız yangından hırsızlığa ve su baskınına kadar birçok riske karşı uygun fiyatlarla güvence altına alınır.
Güvenli Evim Sigortası
Ev sahibi de kiracı da olsanız evinizdeki eşyalar yangından hırsızlığa, su baskınından cam kırılmasına kadar birçok riske karşı güvence altına alınır.
İşyerim Sigortası
İşyeriniz ve isteğinize bağlı olarak içinde yer alan muhteviyatınız yangın, hırsızlık ve su baskınından iş durması ve kira kaybına kadar birçok riske karşı güvence altına alınır.
DASK-Zorunlu Deprem Sigortası
Zorunlu bir sigorta olan DASK ile binalardaki deprem ve deprem nedeni ile oluşabilecek maddi zararlar güvence altına alınır.
Site / Apartman Ortak Alanlar Sigortası
Eviniz gibi ortak yaşam alanınız da yangın, mali mesuliyet, emniyeti suistimal, taşınan para ve işveren sorumluluk gibi teminatlarla güvence altına alınır.
Güvenli İşyerim Sigortası
İşyerinizdeki demirbaş ve muhteviyatınızı, yangından hırsızlığa, terörden sel ve su hasarlarına kadar birçok riske karşı güvence altına alır.
Sıkça Sorulan Sorular
- Ev hasarı anında yapılması gerekenler nedir?
-
Her zaman ve her koşulda yanınızda olan Allianz ile güvence altına aldığınız evinize herhangi bir zarar gelmesi halinde izlemeniz gereken adımlar şu şekildedir: Bizi Arayın: 0850 399 9999 numaralı Allianz Müşteri Hizmetleri'ni arayarak, Allianz’ım Mobil Uygulaması’na giriş yaparak ya da Hasar Dosyası Oluşturma (Kasko, Trafik ve Ev Sigortaları için) linkine tıklayarak hasar ihbarında bulunun. Ekspertiz: Hasar tespiti için eksperinizle uygun zamanınızı belirleyin. Evraklarınızı Teslim Edin: En kısa zamanda gerekli evrakları acentenize veya eksperinize ulaştırın. Dosyanızı Takip Edin: Açılan hasar dosyanızın takibini, 0850 399 9999 numaralı Allianz Müşteri Hizmetleri'ni arayarak, Hasar Dosyası Görüntüleme linkini tıklayarak ya da "Allianz'ım Mobil Uygulaması'na giriş yaparak sağlayabilirsiniz. Ayrıca, süreç boyunca acentenize ve tarafınıza bilgilendirme SMS'leri de iletilecektir.
- İşyeri hasarı anında yapılması gerekenler nedir?
-
Her zaman ve her koşulda yanınızda olan Allianz ile güvence altına aldığınız evinize herhangi bir zarar gelmesi halinde izlemeniz gereken adımlar şu şekildedir: Bizi Arayın: 0850 399 9999 numaralı Allianz Müşteri Hizmetleri'ni arayın ve ihbar bildiriminde bulunun. Ekspertiz: Hasar tespiti için eksperinizle uygun zamanınızı belirleyin. Evraklarınızı Teslim Edin: En kısa zamanda gerekli evrakları acentenize veya eksperinize ulaştırın. Dosyanızı Takip Edin: Açılan hasar dosyanızın takibini, 0850 399 9999 numaralı Allianz Müşteri Hizmetleri'ni arayarak veya Hasar Dosyası Görüntüleme linkini kullanarak sağlayabilirsiniz. Ayrıca, süreç boyunca acentenize ve tarafınıza bilgilendirme SMS'leri de iletilecektir.